Kopiëren naar ongeopende werkboek

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nerdje82

Gebruiker
Lid geworden
10 dec 2016
Yo computer genieën ,

Bestaat er een mogelijkheid om gegevens van een werkboek in een ander werkboek te plaatsen,
Dit zonder het werkboek te openen waarheen de gegevens gekopieerd moeten worden ?
Ik wil dit doen door op werkboek 1 een knop te maken met de code om bepaalde gegevens te kopieren en deze te plaatsen in werkboek 2.
Kan dit überhaupt ? En zo ja welke code moet ik daarvoor gebruiken ?
Kan dit niet ! Dan graag hulp met een code om een werkboek te openen en dan de gekopieerde gegevens te plakken.
Thank jullie well

Ja dat kan
Hierbij vbtje met 5
Total overview niet openen bij overzetten.

Bijlagen

Laatst bewerkt:
hey gast0660

Bedankt voor je reactie !! nog wat vragen want er zijn wat dingen onduidelijk!
Als ik op het knopje overzetten druk op bv audit blad 1, krijg ik een window met bestand: opslaan met als adres een kopie van totaloverview. Kan dit ook niet ? dat hij het automatisch opslaat ?? zodat 1 druk op knop voldoende is. Hij hoeft ook het blad overvieuw niet open te maken!! en de gegevens op audit 1 moeten eigenlijk ook blijven staan.....
alvast bedankt voor je moeite!!

ik ben er mee aan het stoeien gegaan en sorry voor deze reactie maar omdat ik niet helemaal begrijp wat hij doet, lukt het mij niet om het te modificeren naar mijn eigen gebruik. Dus ik hoop dat je me er door heen kan loodsen met wat wat precies nu doet.
Lees ik ben een beginneling!

Ik zal u er morgen wel doorloodsen, na 18:00 uur gaat helpmij voor mij meestal dicht.

Hoi Nerdje,
Ik heb een ander vbtje gemaakt en iedere regel van uitleg voorzien.
Kijk eens of je hiermee verder kan.
Deze kan je vinden in de uitleg:
en de gegevens op audit 1 moeten eigenlijk ook blijven staan.....
Deze vraag begrijp ik niet echt, want dit zou niet mogen gebeuren en gebeurd ook niet bij mij.
krijg ik een window met bestand: opslaan met als adres een kopie van totaloverview
In het vbtje moeten beide bestanden wel in dezelfde map staan.
Als je er nog niet uitkomt, post dan een representatief vbtje van je beide bestanden (zonder gevoelige info uiteraard)

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan