Kopiëren naar

Status
Niet open voor verdere reacties.

B.Veuger

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2001
Wanneer ik rechtsklik op een pictogram op het bureaublad krijg ik de mogelijkheid om dit bestand te copieren naar: en dan krijg ik een aantal mogelijkheden in een schermpje waar mijn diskette station, het lokaal station, dvd station e.d. staan, alleen ik heb ook een externe harde schijf en die staat daar niet bij.
Is er een mogelijkheid om die schijf daar bij te zetten?

Je kan ook gewoon handmatig kopiëren? Gaat bijna net zo snel.

Er is een mogelijkheid voor.

Druk windows toets + R (of start > uitvoeren) en dan %APPDATA%\Microsoft\Windows\SendTo daar kun je een snelkoppeling van je harde schijf plaatsen.

Groet,

ik bedoel dat ik de volgende regel in %APPDATA%\Microsoft\Windows\SendTo in dat vakje plak die melding krijg, wat doe ik verkeerd?

Ik heb de handeling nog een keer doorgevoerd en nu is het gelukt bij onze laptop, maar bij de desktop lukt het niet ik krijg dan die melding zoals in het eerdere bericht.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben nog wel wat hulp nodig vrees ik, bij de laptop met win7 is het gelukt om de hd bij de mogelijkheid te plaatsen om te copieren, maar bij de desktop met win xp lukt dat niet.

Om welke versie van Windows gaat het hier? Dan kan ik je vraag daar heen verplaatsen en heb je wellicht nieuwe reacties ;)

Dat hele pad van SendTo kan véél makkelijker én werkt in elke Windows versie:
[Windows-toets]r toetscombinatie -> shell:sendto

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan