kopiëren, plakken enz. werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

PietvZ

Gebruiker
Lid geworden
5 sep 2008
Berichten
14
Ik weet niet of ik deze vraag in de juiste rubriek stel, maar ik zou niet weten waar ik hem anders moet stellen.
Sinds enige tijd heb ik last van het volgende. Na enige tijd computergebruik (enkele uren) werkt een aantal functies niet meer, zowel onder de rechtermuisknop (bijv. knippen, plakken) als met de ctrl-commando's (bijv. ctrl-c en ctrl-v). Als ik de computer opnieuw opstart werkt ze wel weer (enige tijd). Ik heb windows xp.
Iemand een idee wat er aan de hand is?
 
pietvz,

dit heeft hoogst waarschijnlijk te maken met een applicatie dit een vergrendeling zet op windows clipboard.

deze applicatie zou moeten vaststellen welk programma dat doet klik

pak en voer het programma uit ( dit natuurlijk alleen als het probleem zich voordoet)

laat maar horen hoe het gegaan is
 
Alvast bedankt, Jeroen.
Probleem heeft zich nog niet voorgedaan, maar als dat gebeurt meld ik meteen wat het resultaat is.
Voorlopig zegt de applicatie dat er 'no problem seems to be'... ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
haha

dat komt omdat het probleem zich nog niet heeft voorgedaan..

laat de resultaten maar horen
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het probleem doet zich weer voor en de applicatie zegt dat het clipboard succesvol geopend is en dat er geen problemen tegengekomen werden...
Ik kan niet plakken in bijv. Expression Web en niet in de kladblok..
Nog even aanvullend: binnen bijv. Expression Web en de kladblok kan ik wél kopiëren.
 
Laatst bewerkt:
Dank je, Dorado. Dit lijkt te werken, mooi programmaatje, aanrader.
Jeroen, ook nog bedankt.
 
Leuk om te horen dat je goed geholpen bent!:d
Wil je de vraag nog even op opgelost zetten? Klik op "Zet status opgelost" op de donkerblauwe horizontale balk, bijna bovenaan deze webpagina [die met "Zet status opgelost", "Onderwerp opties" etc.]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan