Kopiëren/slepen in verkenner

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kanjer

Gebruiker
Lid geworden
31 jul 2001
Als ik in verkenner iets wil kopiëren door van de rechter kolom iets naar de linker kolom te slepen (Is volgens mij ook in oudere Windows versies) dan gebeurd het wel dat mappen voordat je het bestand los hebt gelaten uit beginnen te vouwen en als je het dan toevallig net loslaat het in de verkeerde map komt. Soms is het dan ook moeilijk terug te vinden waar het staat. Gruwelijk irritant.
Is dit automatisch uitvouwen uit te zetten.
Heb wel wat gevonden op internet over automatisch uitvouwen, maar dat loste mijn probleem niet op.
Iemand enig idee?
Bedankt

Sleep het naar de map zelf in plaats van naar de mapnaam in het navigatiepaneel.

Bedankt voor het meedenken, maar dat zie ik als het probleem omzeilen en ik doe het graag zoals ik het doe. Ik ben niet de enige hierin. Ik hoor ook regelmatig mensen om mij heen schelden die hetzelfde overkomt. Gewoon waardeloos.

Vink deze uit:
Navigatiepaneel.PNG

Wederom bedankt voor het meedenken, maar dat van edmoor werkt niet en het idee van Lange Pier ben ik in dit geval niet zo voor. Niet veel trek om een ander programma te installeren

"werkt niet" is een beetje kort door de bocht. Dat vinkje is precies daarvoor wat je noemde, in iedere geval zoals ik het had begrepen. Die keuze in het plaatje heb je wel?

Die optie heb ik wel, maar het maakt niet uit of het wel of niet aangevinkt staat. De mappen aan de linker zijde in verkenner blijven open springen als ik er iets naartoe sleep

Dan zou ik het niet weten. Die instelling maakt bij mij het verschil tussen wel of niet open springen.

Komende week nog eens puzzelen ermee en dan laat ik het resultaat wel weten :-)

Ik heb hem op opgelost gezet, maar het gaat niet werken wat ik wil. Helaas.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan