• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Kopiëren van knoppen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Demeter

Verenigingslid
Lid geworden
24 mei 2006
Leer snel veel bij hiet op Helpmij.
Maar ik blijf nu toch nog met een probleem zitten:

Tijdens het kopiëren van gegevens van het ene naar het andere blad worden de knoppen ook gekopieerd, dit is niet de bedoeling!

Kan iemand mij hier mee helpen?

Zie attachment voor meer duidelijkheid, het gaat hier om de file met de naam Tekenlijsten-ASB-map.xls en tabblad 2. Hierop staat een knop:Lijsten maken. De functie van deze knop is data selecteren welke overenkomt met de invoer in kolom O. deze worden dan op hun plaatst gezet op tabblad 3. Welke ik uitprint en een nette tekeningenlijst krijg.

Helaas gooien de knoppen tijdelijk roet in het eten.

Bijvoorbaat dank.
Ferenc

Bijlagen

Laatst bewerkt:
mmmmmmmmm

Daar ben ik je even kwijt Luc!!!
Je bedoelt dat ik ze met VB in mijn werkblad moet weergeven inplaats van met de formulier werkbalk?

Bijvoorbaat dank,
Ferenc

Neen... echt op de werkbalken.
Klik rechts op je werkbalken, en vervolgens op 'Aanpassen'
Op het tabblad 'Opdrachten', zoek je naar 'Macro's'.
Je sleept een aangepaste knop naar een werkbalk... klikt er rechts op, en kiest voor 'macro toewijzen.

Luc

Mocht je dat per se niet willen, speel ;) dan eens met plakken speciaal!

Ok.

Knop op mijn werkbalk werkt goed, alleen kan iemand anders deze ook zien als ik de file door stuur?

Met plakken speciaaal lukt het ook niet, alleen als ik de knop buiten het bereik plaats, maar dan zie ik nog steeds mijn andere button.

Toch raar dat als je data selecteerd hij ook de knoppen (buiten het geselecteerde bereik) mee kopieerd.

In ieder geval dank jullie ben in ieder geval een stuk opgeschoten in de juiste weg.

Groet,
Ferenc

Hoi,

De beste manier is om knoppen en werkbalken te programmeren.
Ik heb hier een programma voor dat dit in om het even welk bestand in minder dan een halve minuut klaarkrijgt.

Luc

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan