Dianne1969
Gebruiker
- Lid geworden
- 11 jul 2009
Op mijn PC heb ik Office 2003 geinstalleerd. Deze installatie wil ik gaan vervangen door een nieuwere versie. Ik besloot daarom uit voorzorg voor de installatie een kopie te gaan maken van mijn .pst bestand (op een externe harde schijf).
Dit lukt helaas niet. Ik krijg de volgende melding:
'het proces heeft geen toegang tot het bestand omdat een gedeelte van het bestand door een ander proces is vergrendeld'. Dit verbaasd mij omdat ik verder niets geopend heb en het tot voor kort altijd wel is gelukt.
Heeft iemand enig idee wat er aan de hand zou kunnen zijn en hoe ik dit kan oplossen?
Het bestand is volgens mij niet beschadigd omdat ik het vanuit Outlook nog normaal kan benaderen.
Alvast hartelijk dank voor het meedenken.
Vriendelijke groet,
Dianne
Dit lukt helaas niet. Ik krijg de volgende melding:
'het proces heeft geen toegang tot het bestand omdat een gedeelte van het bestand door een ander proces is vergrendeld'. Dit verbaasd mij omdat ik verder niets geopend heb en het tot voor kort altijd wel is gelukt.
Heeft iemand enig idee wat er aan de hand zou kunnen zijn en hoe ik dit kan oplossen?
Het bestand is volgens mij niet beschadigd omdat ik het vanuit Outlook nog normaal kan benaderen.
Alvast hartelijk dank voor het meedenken.
Vriendelijke groet,
Dianne