• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

kopiëren van tabelkolom met tekst naar andere tabelkolom zonder lege cellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

tjiepke

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2016
Hallo,

Ik vroeg mij af of er een formule bestond om enkel tekst (dus geen lege cellen) van de ene naar een andere tabelkolom te kopiëren (op een ander tabblad)

In bijlage vind je een verkorte versie van waarnaar ik op zoek ben. In het oorspronkelijke bestand is het aantal rijen en kolommen van beide tabellen wel uitgebreider, maar ik heb enkel voor deze twee kolommen de formule nodig.

Hopelijk kunnen jullie mij helpen!

Alvast bedankt!

Bekijk bijlage automatisch kopiëren van tabelkolom naar andere tabelkolom zonder lege cellen.xlsx

Bedankt HSV!

Je formule werkt inderdaad in het bestand dat ik bijvoegde. Wanneer ik de formule naar mijn oorspronkelijk bestand kopieer, geeft hij echter 'inconsistent berekende kolomformule'.
Volgens mij zit het in de verwijzing naar RIJ(A1) in de formule. Kan je mij uitleggen waarom je naar deze rij verwijst? Dan kan ik dat aanpassen.

Nogmaals bedankt!

Deze blijft a1.
De volgende cel wordt namelijk rij(a2).
Plaats het bestand zodat we kunnen zien waarom het niet werkt.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan