kopiëren

Status
Niet open voor verdere reacties.

winelover

Gebruiker
Lid geworden
8 mrt 2007
Hallo,

Ik zoek een kopiëerprogramma waar ik mappen en bestanden kan selecteren met een vinkje en dan kan kopiëren naar een andere schijf.
Kent iemand zo'n programma?

Groet,
Mischa

En wat te denken van Windows Commander of Total Commander? Je zet de source links en de target rechts. De te copiëren mappen c.q. bestanden selecteren en met F5 copiëren. Deze kunnen nog veel meer dan alleen copiëren, b.v. FTP-verbindingen maken.

Laatst bewerkt:
Mooi, dat unstoppable copier, maar iets te eenvoudig, denk ik.
De te kopiëren mappen en bestanden staan nogal verspreid over de schijf.
Wat ik van dit programma heb gezien kun je alleen van een enkele map de bestanden selecteren en kopiëren.

Wat ik zoek is meer een Tree met checkboxen en plusjes om uit te vouwen. Maar niet alleen beperkt tot mapniveau maar waarbij je ook de bestanden kunnen aanvinken.
Als je dan de hele map wilt kopiëren vink je de map aan, maar als je maar enkele bestanden uit een map wil kopiëren klik je de betreffende bestanden aan.

Mischa

En wat te denken van Windows Commander of Total Commander? Je zet de source links en de target rechts. De te copiëren mappen c.q. bestanden selecteren en met F5 copiëren. Deze kunnen nog veel meer dan alleen copiëren, b.v. FTP-verbindingen maken.

Dit dus, je kunt bestanden en mappen zelfs eenvoudig slepen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan