Ik heb een tijdje geleden per ongeluk ongeveer 500 foto's allemaal 3x gekopiëerd, nu staat elke foto in die map dus 3 keer. Is er een manier om al deze kopies in 1 keer te verwijderen, want ik heb geen zin om dit foto per foto te gaan doen.

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat Sponsbroekse beschrijft is wat ik je wilde gaan adviseren, met 1 wijziging erin:
het commando is niet RM maar DEL
@ Pasja's edit
verwijderen via de cmd is dat niet voorgoed?
wat is de bedoeling dat ze niet meer te achterhalen met een recoryprogramma
als dat het geval is zou ik gaan voor kill box zit optie bij om dubbele bestanden te wissen voorgoed
maar voorzichheid geboden weg is weg
http://www.killbox.net/
Da's idd. de snelste en meest eenvoudige.Kan je niet beter gewoon op datum of naam klikken erboven. Sorteert hij de hele map op naam en die van kopie etc komt achteraan. Alles selecteren wat met kopie te maken heeft en op DEL...tadaaaa
Kan je niet beter gewoon op datum of naam klikken erboven. Sorteert hij de hele map op naam en die van kopie etc komt achteraan. Alles selecteren wat met kopie te maken heeft en op DEL...tadaaaa
Bedankt, de kopies zijn nu verwijdert.
Ik heb echter nog een klein probleempje. Ik wou het eerst proberen op de manier die DJArtistic zei, maar de map waar de foto's instaan is ingesteld als een map voor muziek. Ik kan dus sorteren op artiest, nummer, jaar enz. maar niet op datum waarop de foto is genomen. Ik heb geprobeert via "eigenschappen - aanpassen" en dan maptype veranderen, maar ik kan nog steeds alleen sorteren zoals bij muziek.
Hoe kan ik dit oplossen?
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.