• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

kopieëren naar word....kolom weg....

Status
Niet open voor verdere reacties.

loezer

Gebruiker
Lid geworden
25 mei 2009
Hey,

Ik heb nogmaals jullie hulp nodig! :confused:

Ik wil een gedeelte van een werkblad kopieëren naar Word. De pagina in word stel ik in op landscape (het is een redelijk breed stuk) volgens selecteer en kopieer ik het gedeelte uit in excel. Dan ga ik naar word-> plakken speciaal-> afbeelding (windows meta-bestand).

Nu laat hij ineens de laatste kolom van mijn selectie weg.... Hoe kan dit en hoe kan ik hier iets aan doen?

Alvast super bedankt!!

In Excel de rijen/kolommen selecteren en dan CtrlC (kopieren) en vervolgens in Word CtrlV, plakken.

Waarom plakken speciaal?

Ron

Hey,

Omdat de selectie daar eigenlijk te breed voor is en ik de kolommen niet allemaal met de hand smaller wil maken in word....
Via een afbeelding is hij altijd passend op de pagina en kan ik de selectie in zijn geheel wat groter of kleiner maken.

Nog suggesties?

Grtz!

Klik in Word eens op de afbeelding en maak hem kleiner, zeg zo'n 50%. Zie je dan de laatste kolom wel?

Hey,

Als ik hem kleiner maak dan zie ik de laatste kolom nog steeds niet.... Ik snap er niets van....:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan