kopie branden voor eigen gebruik lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

neptunus12

Gebruiker
Lid geworden
18 jul 2005
Ik wil rollercoaster tycoon 3 branden voor eigen gebruik omdat mijn broertje het ook op zijn eigen pc wil spelen maar het spel is beveiligd met securom *new* dus ik heb gezocht op internet en gevonden dat je met Alcohol 120% ook spellen kan branden die hiermee beveiligd zijn dus ik ben begonnen ik moest eerst een image maken van het spel maar toen ik daarmee bezig was liep de computer heel de tijd vast( windows Xp). Dus ik heb het op een andere computer gedaan( windows 98 ) daar ging het perfect toen ik de image op een cd had gebrand ging ik hem testen op de computer waarop ik hem had gebrand (windows 98) deed die het maar op de computer MET windows xp deed hij het niet, hij zei ''lege cd'' maar waarom doet hij het niet is, is windows xp van zichzelf beveligd? , of moet ik bij alcohol 120% de emulatie instellingen wijzigen op de pc met xp? of iets anders? :'( HELP HELP HELP :-S :-S :-S

kijk bij alcohol eens bij cd/dvd beheer wat er op de cd/dvd staat (extensie)en kijk dan eens op uw xp computer of hij dit kan afspelen.

bedankt

bedankt, maar ik ben niet zo handig met pc's zou u misschien wat gedetailleerde informatie kunne gevne over de handelingen die ik moet verrichten???

thanks

zou je de handelingen die ik moet verrichten misschien iets gedetaileerder uit kunnen leggen, dank u

kijk hier eens http://www.helpmij.nl/leden/tazman/ klik eerst eens op codecs pak dan ace mega pack en installeer dit eens op de xp comp. er is veel kans dat deze niet op die comp staan daar hij wel op de 98comp speelt.
ps om de extensie te weten open alcohol klik op cd/dvd beheer en kijk wat er op staat (dus welke bestanden (eigenchappen bv iso rar avi mpeg)

Domi,
Waarom codecs installeren, als het hier om een game gaat?

was een gok daar ik eigenlijk niet weet om welke extentie het gaat (of het gebrand is )

Ik kan de extensie niet vinden, maar het spel is origneel paar dagen gelewden gekocht bij bart smit, moet ik die codecs nu wel of niet downloaden??

de codecs zijn interessant als er ook filmpjes bij zijn (intro)waarschijnlijk zijn het iso bestanden(cd insteken en met verkenner kijken welke bestanden er op staan-eventueel bestand rechts aanklikken en kijken bij eigenschappen (je kan ook op de site van de fabrikant van jou cd/dvd speler kijken voor de laatste driver en/of de huidige de extensie ondersteund (als je deze wil installeren eerst de oude verwijderen))

Als je de imagae van de cd-rom met Alcohol120% hebt gemaakt, dan is de extentie MDF en MDS. Waarbij de MDF bestand het grootste is.

ja dat is zo maar waarom doet die het op windows 98 wel en niet op xp je zou zegen dat ie het wel moet doen op xp en niet op 98!?
Is er geen oplossing of een speciaal programma te downloade??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan