kopie maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

guesswho

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2000
Ik maak geregeld kopieen van mijn spellen voor eigen gebruik met clone cd, en waar het mogelijk is gebruik ik en NoCD crack om mijn brander te ontlasten.
Hiervoor maak ik eerst een image op mijn HD die ik vervolgens op een CDR zet.
Op welke manier kan ik die crack ook op de gekopieerde cd zetten?

BVD

GuessWho

Wel, ik denk dat je weinig antwoorden zal krijgen op je vraag. Ondanks dat jou bedoelingen misschien eerlijk zijn, gaan er ook andere leden / gasten dit bericht lezen en hun bedoelingen zijn misschien minder eerlijk...

volgens mij mag deze vraag hier niet gesteld worden, hier is helpmij

het kan wel maar dan mag niet gezegd worden;)

Je mag niet geven waar je de cracks kan halen, hoe je ze op cd zet is geen probleem...want je mag een backup voor jezelf maken, en hij vraagt niet om de crack maar op welke wijze hij deze op cd kan zetten...

je kunt naast je image gewoon een extra mapje maken genaamd patch of crack, heeft verder geen gevolgen voor je cd,

na installatie kun je de patchje dan gewoon kopieren van je cdrom.

Zover was me zelf ook al duidelijk, maar als ik een image dat ik met clone cd heb gemaakt ook weer met clone cd brand hoe moet dat dan met de crackmap?
Ik kan bij clone cd toch nergens aangeven dat die map ook mee gebrand moet worden.

blindwrite.

Om een no cd crack erop te zetten,kun je het progje BLINWRITE gebruiken.Maar ik mag de link er niet naar even omdat dan misscchien je vraag word gesloten,en dat moeten we niet hebben hè.

programma heb ik, bedankt voor de tip en ik zal de vraag de status opgelost geven om geen problemen te veroorzaken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan