kopie mijn document naar netwerk schijf

Status
Niet open voor verdere reacties.

raysami

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 sep 2007
Berichten
4
ik wel graag weten hoe kan ik kopieeren mijn document naar netwerk schijf (in werk) en sync het elke keer ga ik de computer out doen??

:confused:
 
Met dit gratis programma kun je Backups maken. Je kunt het programma aanroepen via de command line, dus je kunt eventueel een scriptje erbij maken dat eerst het programma aanroept, zijn werk laat doen en dan afsluit. Via http://www.autoitscript.com/autoit3/ valt zo'n scriptje wel te maken.

Ik weet niet of zo'n dingen "bij afsluiten" automatisch te doen zijn (zonder script), het is namelijk makkelijker om een script te maken dat eerst back-upt en dan het systeem afsluit, dan dat je de manier waarop Windows afsluit zelf moet aanpassen.
 
ik wel graag weten hoe kan ik kopieeren mijn document naar netwerk schijf (in werk) en sync het elke keer ga ik de computer out doen??

:confused:

Als je echt wil synchroniseren kun je er ook voor kiezen om de documenten op te slaan op de netwerkschijf en mbv de functie "offline bestanden" in Windows XP de bestanden automatisch bij het afmelden te synchen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan