kopieen & plakken

Status
Niet open voor verdere reacties.

AIMIK

Gebruiker
Lid geworden
28 apr 2003
Hallo,
Ik heb winxp pro engels en als ik iets met rechte mousknop slecteer en kopier dan kan ik het nergens plakken!
Weet iemand s.v.p. hoe kan ik dit oplossen?
dank u zeer,
AIMIK

Ja dat weet ik, maar paste wordt niet vet en dus ik kan niets plakken!!!!!!!!

Ik heb mijn hele computer gescand en niets gevonden!
Het is nog steeds het zelfde!

Dan zou het ook nog spyware kunnen zijn. Ga naar www.download.com en download het programma adaware en spybot. Als ze geinstalleerd zijn eerst updaten en dan allebei laten scannen. Daarna opnieuw opstarten.

Kijk dan nog eens of het lukt.:)

Staat wel aangevinkt bij inschakelen "Bestanden verplaatsen met slepen-en-neerzetten of kopieren-en-plakken?" (in IE/Extra/Internet-opties, tabblad Beveiliging, klik op Aangepast niveau, onder kopje Overige) Op Standaardniveau klikken zal ook wel goed zijn geloof ik. Maar de optie van Tanja zou ook heel goed kunnen!

Ja ik heb alles gedaan en gecontroleerd, maar het blijft zelfde en wordt niet opgelost!

[offtopic]Yak, toch erg lastig dat niet alle reacties in de mailbox komen. Je weet nooit of iemand gereageerd heeft. Wordt hier aan gewerkt? Of is het niet op te lossen. Was vroeger nooit zo.[/offtopic]

Als je iets knipt of kopieërt, dan wordt het in het clipboard geplaatst. Dit is een stukje geheugen.
Of je dit in kan stellen, dat weet ik niet, heb ik nog nooit problemen mee gehad.
Knip je toevallig niet een snelkoppeling? Probeer eens in kladblok een stukje tekst te aceren en dan met Ctrl-C en Ctrl-V te knippen en te plakken.
tevens zijn er programmaatjes in omloop om het clipboard te bekijken. Past&save is er zo ééntje.
kan je hier downloaden.

BEDANKT

Bedankt voor alle tips, vooal tip voor Windows XP herstellen, dit heeft het opgelost, dank U zeer,
groeten,
AIMIK

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan