Hallo,
Ik gebruik excel 2007.
Ik heb een excel waarbij ik een VBA code zoek, echter nog niets gevonden.
Het gaat om het volgende.
In de excel staan 3 tabbladen, ik voeg het bestand bij als bijlage. Heb een voorbeeld handmatig gekopieert in tabblad Groeps overzicht groep 1 als voorbeeld.
Namen groep 1 < hier staan alle namen in
Database < hier staan alle toetsen die gedaan zijn met hun resultaten.
Groeps overzicht groep 1 < hier wil ik een overzicht van die namen, toetsnaam en resultaten hebben.
In groepsoverzicht groep 1 daar moet bij naam, steeds 2x dezelfde naam neergezet worden, zie bijlage.
Daarna 5 of 6 rijen overslaan en dan de volgende naam.
In Database staan de ook de namen maar dan per toets, de toetsen aa-M1T en ab-M1R moeten in groepsoverzicht groep 1 achter elkaar worden gezet.
aa-M1T in kolom E en F
ab-M1R in kolom K t/m S
Of de juiste gegevens worden gepakt zou met een vergelijking met wat er in cel A (naam) staat.
De toetsnamen moet ook in dat blad worden gezet, in de volgorde zoals boven staat.
Hoop dat iemand een VBA oplossing heeft.
Ik gebruik excel 2007.
Ik heb een excel waarbij ik een VBA code zoek, echter nog niets gevonden.
Het gaat om het volgende.
In de excel staan 3 tabbladen, ik voeg het bestand bij als bijlage. Heb een voorbeeld handmatig gekopieert in tabblad Groeps overzicht groep 1 als voorbeeld.
Namen groep 1 < hier staan alle namen in
Database < hier staan alle toetsen die gedaan zijn met hun resultaten.
Groeps overzicht groep 1 < hier wil ik een overzicht van die namen, toetsnaam en resultaten hebben.
In groepsoverzicht groep 1 daar moet bij naam, steeds 2x dezelfde naam neergezet worden, zie bijlage.
Daarna 5 of 6 rijen overslaan en dan de volgende naam.
In Database staan de ook de namen maar dan per toets, de toetsen aa-M1T en ab-M1R moeten in groepsoverzicht groep 1 achter elkaar worden gezet.
aa-M1T in kolom E en F
ab-M1R in kolom K t/m S
Of de juiste gegevens worden gepakt zou met een vergelijking met wat er in cel A (naam) staat.
De toetsnamen moet ook in dat blad worden gezet, in de volgorde zoals boven staat.
Hoop dat iemand een VBA oplossing heeft.