Zie voorbeeldsheet.
Ik heb een tab "DATA" en een tab "LOG". Ik heb een macro gemaakt die de data van de tab "DATA" (A5: D1000) kopieert naar de tab "LOG" (A1). Ik wil echter dat als er al data staat in de tab "LOG", dat de data dan eronder geschreven wordt. Weet iemand hoe ik de macro aan moet passen om dat te doen? (de macro begint met het wissen van de tab "LOG", dus dat moet sowieso weggehaald worden.
Alvast bedankt.
Ik heb een tab "DATA" en een tab "LOG". Ik heb een macro gemaakt die de data van de tab "DATA" (A5: D1000) kopieert naar de tab "LOG" (A1). Ik wil echter dat als er al data staat in de tab "LOG", dat de data dan eronder geschreven wordt. Weet iemand hoe ik de macro aan moet passen om dat te doen? (de macro begint met het wissen van de tab "LOG", dus dat moet sowieso weggehaald worden.
Alvast bedankt.
Code:
Sub copy()
Sheets("LOG").Select
Range("A1:D1000").Select
Selection.Delete
Sheets("DATA").Select
Range("A5:D1000").Select
Selection.copy
Sheets("LOG").Select
Range("A1").Select
Selection.PasteSpecial Paste:=xlPasteValues, Operation:=xlNone, SkipBlanks _
:=False, Transpose:=False
End Sub