• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

kopieer probleem

• Onderwerp starter Onderwerp starter mtb
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mtb

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2005
hai,

Als ik uit een werkblad een gedeelte wil kopieren en dit wil plakken (plakken speciaal -----> waarde) in een andere file dan krijg ik de melding "voor deze bewerking moeten alle samengevoegde velden dezelfde afmeting hebben". En dat terwijl de opmaak, kolombreedte en rijhoogte precies hetzelfde zijn als in het andere werkblad.

Iemand enig idee wat de oorzaak hiervan kan zijn?

alvast bedankt

Beste mtb,

Het deel dat je kopieert bevat toch echt samengevoegde cellen. Maak de selectie eens, en klik dan op Ctrl+1, of ga naar Opmaak - celeigenschappen. Vink het vierkantje bij 'Cellen samenvoegen' uit, en probeer het nog eens te kopiëren.

Richard

Hallo Michel,

De beste oplossing is: Samengevoegde cellen, get rid of them.

Ze veroorzaken meer problemen dan ze oplossen.

Luc , Richard

Klopt wat jullie zeggen er zitten samengevoegde cellen in het bestand, maar het bestand waar het heen gekopieerd moet worden is op precies dezelfde manier opgebouwd als het orgineel dus daar kan het niet aan liggen,
Hoe kan in in bijgevoegd bestand dan het geheel het beste in 1 x kopieeren zonder aan de lay-out of cel opmaak iets te veranderen???

thanks

Bijlagen

Luc

Excuses voor de (te) late reactie
Bedankt voor het meedenken, denk toch maar dat ik jouw advies opvolg en in de toekomst de samengevoegde cellen naar de prullenbak verwijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan