kopieeren tekst ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

thaGenius32

Gebruiker
Lid geworden
24 dec 2004
Sinds kort kan ik niet meer teksten kopieeren en plakken met de rechterknop van mijn muis. Naar mijn weten heb ik nix veranderd... Wie weet hoe ik dit kan veranderen?

Alvast bedankt...

patrick

Heb je nog wel kopieeren op het rechtsklik menuutje staan of krijg je dat ook niet?

Bedankt voor je reactie... Kopieeren staat er wel bij. Net nogmaals gekeken. en tot mijn verbazing probeerde ik het nog een keer en het werkte gewoon weer... ??????? ik snap er nix van... Ik heb de laatste tijd wel vaker dit soort dingen. Soms kom ik bepaalde programma's ook niet meer in die het voorheen wel deden... programma's zoals bluetooth, limewire en nog een paar... Die moet ik dan weer de-installeren en opnieuw installeren.. Ik heb een flauw vermoeden dat dit een soort vorm is van Hi-jack ofzo. Ik haal wel dagelijks hitman pro eroverheen.. Misschien toch verstandig dat ik eens een logje plaats op ASO..

In ieder geval bedankt voor de reactie...

Scan je systeem eens in de veilige modus.
Op virussen: buitenshuis laten scannen.
Op spyware: Hitman Pro
Op trojans : The Cleaner

Dan weet je het zeker.

Ik werk met XP... Ok, zal ik doen in de veilige modus... bedankt...

het werkt weer. ik had een log geplaatst op ASO en tijdens het plaatsen van de log werkte het in 1 keer weer.. raar maar waar. Scanners hebben geen rare dingen gevonden in de veilige modus... Thnx for je help nog en ik zal deze vraag nog ff op opgelost zetten.. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan