Goedendag,
Op mijn werk maken wij rapportages van schades, letsels en diverse andere zaken.
Deze rapportages maken wij in Word. Om een overzicht te krijgen van bijvoorbeeld het aantal schade gevallen is het de bedoeling dat enkele zaken uit deze rapportage weggeschreven worden naar het Excel bestand “Jaaroverzicht” (met diverse bladen).
In een Word formulier heb ik enkele bladwijzers benoemd en iedere keer als dat formulier wordt afgesloten wil ik de benoemde bladwijzers weggeschreven hebben naar het Excel bestand “Jaaroverzicht” (dat niet geopend staat).
Bladwijzer “Nummer” moet naar kolom A in A2 en iedere volgende keer bij het afsluiten van het Word formulier een cel lager.
Bladwijzer “Datum”, “Tijd” en “Naam” moeten gelijktijdig in dezelfde rij meegaan als “Nummer”.
De VBA in het Word bestand doet wel zaken overschrijven naar Excel maar niet zoals ik dit voor ogen heb.
Een uitgekleed Word en Excel bestand heb ik als voorbeeld toegevoegd.
Gaarne jullie hulp, bij voorbaat dank hiervoor.
evero
Op mijn werk maken wij rapportages van schades, letsels en diverse andere zaken.
Deze rapportages maken wij in Word. Om een overzicht te krijgen van bijvoorbeeld het aantal schade gevallen is het de bedoeling dat enkele zaken uit deze rapportage weggeschreven worden naar het Excel bestand “Jaaroverzicht” (met diverse bladen).
In een Word formulier heb ik enkele bladwijzers benoemd en iedere keer als dat formulier wordt afgesloten wil ik de benoemde bladwijzers weggeschreven hebben naar het Excel bestand “Jaaroverzicht” (dat niet geopend staat).
Bladwijzer “Nummer” moet naar kolom A in A2 en iedere volgende keer bij het afsluiten van het Word formulier een cel lager.
Bladwijzer “Datum”, “Tijd” en “Naam” moeten gelijktijdig in dezelfde rij meegaan als “Nummer”.
De VBA in het Word bestand doet wel zaken overschrijven naar Excel maar niet zoals ik dit voor ogen heb.
Een uitgekleed Word en Excel bestand heb ik als voorbeeld toegevoegd.
Gaarne jullie hulp, bij voorbaat dank hiervoor.
evero