Hallo,
Aangezien ik hier voor het eerst post, weet ik niet of er bepaalde vaste regels zijn, maar ik zal mijn vraag zo duidelijk mogelijk omschrijven en voorzien van voorbeeldinformatie.
Het gaat dus om een, voor sommigen, een simpele opdracht. Ik ben in het bezit van een Excel 2003 document met hierin 2 bladen, namelijk blad 1 en 2. Nu staat er op blad 1 veel informatie, met voornamelijk persoonsgegevens van mensen die nu in dienst zijn. In blad 2 staan gegevens van alle mensen die er zijn en komen.
Nu wil mijn baas graag van blad 2 gegevens kopieren naar blad 1, en mits deze mensen actief zijn, dus alleen de mensen die nu actief in dienst zijn moeten worden gekopieerd naar blad 1. Er word op blad 2 bij elke werknemer een datum in-dienst, en uit-dienst genoteerd, en vallen deze mensen dus in de huidige datum, dan moeten deze gegevens worden gekopieerd naar blad 1.
Ik zal, ivm gevoelige gegevens , hier en daar namen weghalen, maar ik neem aan dat dit voor zichzelf spreekt
Aangezien ik hier voor het eerst post, weet ik niet of er bepaalde vaste regels zijn, maar ik zal mijn vraag zo duidelijk mogelijk omschrijven en voorzien van voorbeeldinformatie.
Het gaat dus om een, voor sommigen, een simpele opdracht. Ik ben in het bezit van een Excel 2003 document met hierin 2 bladen, namelijk blad 1 en 2. Nu staat er op blad 1 veel informatie, met voornamelijk persoonsgegevens van mensen die nu in dienst zijn. In blad 2 staan gegevens van alle mensen die er zijn en komen.
Nu wil mijn baas graag van blad 2 gegevens kopieren naar blad 1, en mits deze mensen actief zijn, dus alleen de mensen die nu actief in dienst zijn moeten worden gekopieerd naar blad 1. Er word op blad 2 bij elke werknemer een datum in-dienst, en uit-dienst genoteerd, en vallen deze mensen dus in de huidige datum, dan moeten deze gegevens worden gekopieerd naar blad 1.
Ik zal, ivm gevoelige gegevens , hier en daar namen weghalen, maar ik neem aan dat dit voor zichzelf spreekt