kopieren en plakken in joomla

Status
Niet open voor verdere reacties.

007jamesbond

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2007
ik heb voor een byzantijns koor een ledensite in joomla gemaakten nu krijg ik mijn opdrachten via e-mail. de voorzitten van het koor stuurt me dan allerlij bestanden [PDF, MUS MP3] en omdat ze allemaal Russische titels hebben is het voor mij makkelijker om ze uit de mail te kopieren naar joomla te plakken, maar alleen firefox kan deze bewerking niet uitvoeren. moet ik hiervoor een plugin hebben?

Wat wil je nou waarin plakken? Heb je een editor in Joomla waar je tekst in wilt plakken?
Dat zal toch wel werken met ctrl+V

Je kunt geen bestanden zo overkopiëren als dat je doel is.

ik zal een voorbeeld geven:
de voorzitter van indrik mailt me dan

1 grote_litanie_obikhod.pff
101 Bogoroditse Dewo Arvo Part.pdf
26 a ottsje nasj Zavadski solo-satb.midi
104 Svjat Gospod' Bog nsj.mus

natuurlijk zet ik deze bestanden m.b.v een ftp-programma op de site, maar vervolgens moet ik in joomla een artikel aanmakene waar ik deze titels vermeld en die titels wil ik dan kopieren vanuit mijn windowsverkenner in dat joomla artikel en ik moet natuurlijk een link aanmaken naar dit bestand.
alle bestanden voor indrik heb ik in de map bestanden op de server dus dat word:
bestanden/104 Svjat Gospod' Bog nsj.mus
en dit wil ik ook weer kopieren en plakken

trouwens de titels die hierboven staan heb ik ook gekopieerd en geplakt.

Laatst bewerkt:
Hoi 007jamesbond,
natuurlijk zet ik deze bestanden m.b.v een ftp-programma op de site
Iets minder natuurlijk! ;)
Als je dat met een ftp-programa doet, gaat het buiten joomla om, en dan weet de algemene database van joomla niet dat er iets bijgekomen is.
Als je de bestanden uploadt via joomla, als bijlage bij een artikel, kan je ze denkelijk ook op de artikel-pagina linken.

Met vriendelijke groet,
CSShunter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan