monkey1601
Gebruiker
- Lid geworden
- 1 feb 2011
- Berichten
- 29
Beste helpers,
Ik heb een excelbestand(test_1.xls) met gegevens en grafiek. Voor een maandelijkse rapportage gebruik ik Word.
Van "sheet1" kopieer ik de cellen( A1:AC10 en A12:AC45) en plak ze daarna in Word(2 pagina's).
Iedere reeks op 1 pagina
Het bestand bestaat nu uit 1 werkblad maar in werkelijkheid zijn dit er 6 met exact dezelfde indeling.
Nu is het de bedoeling dat van alle 6 werkbladen dezelfde selectie(A1:AC10 en A12:AC45) wordt gekopieerd van excel en geplakt wordt in Word.
Dit betekent dus 12 bladzijden met gegevens.
Is het mogelijk om dit mbv een macro of VBA-script uit te voeren?
Bekijk bijlage test_1.xls
Monique
Ik heb een excelbestand(test_1.xls) met gegevens en grafiek. Voor een maandelijkse rapportage gebruik ik Word.
Van "sheet1" kopieer ik de cellen( A1:AC10 en A12:AC45) en plak ze daarna in Word(2 pagina's).
Iedere reeks op 1 pagina
Het bestand bestaat nu uit 1 werkblad maar in werkelijkheid zijn dit er 6 met exact dezelfde indeling.
Nu is het de bedoeling dat van alle 6 werkbladen dezelfde selectie(A1:AC10 en A12:AC45) wordt gekopieerd van excel en geplakt wordt in Word.
Dit betekent dus 12 bladzijden met gegevens.
Is het mogelijk om dit mbv een macro of VBA-script uit te voeren?
Bekijk bijlage test_1.xls
Monique