Kopieren installatiebestanden foutmeldingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wabbino

Gebruiker
Lid geworden
2 sep 2001
Goede middag allemaal,

Ik ben op dit moment bezig om voor kennissen de "Packerd Bell computer" opnieuw te formatteren en te installeren.

Opzich geen probleem, maar tijdens het kopieren van de installatiebestanden geeft het programma aan dat die bepaalde bestanden (lees: heel veel bestanden) niet kan kopieren.

Ik dacht....beschadigde cd... brand een nieuwe.... proberen we het nog een keer... weer dezelfde foutmelding.

Misschien ligt de harde schijf wel op de hartbewaking ofzo?

iemand enig idee waarom deze foutmeldingen en hoe deze op te lossen?

Gegroet en alvast bedankt,

Wabbino

Wanneer er tijdens een installatie errors komen vanwege het niet kunnen kopieren van bepaalde bestanden duidt dit oop een probleem met de geheugen modules. Exacte oorzaak daarvoor ken ik niet. Kans is groot dat als je de installatie afbreekt en opnieuw een stup doet het wel lukt of pas na een derde keer.

Misschien helpt het als je de geheugen modules er uittrekt en er opnieuw inzet ?

Ik heb al meerdere malen de modules eruit gehaald maar helaas ...geen succes. Is het nu zeker dat het aan het geheugen ligt of zijn er nog andere oorzaken?

Wabbino

Je schijnt met een 'mem 86' test je geugen modules te kunnen testen, maar ik heb daar geen ervaring mee.

Misschien kun je de lens van de cd speler eens schoonmaken en de cd zelf, verdere opties komen niet in mij op.

Ik heb memtest gedaan en de harde schijf gechecked, allebij waren ok.

Uiteindelijk heb ik een andere snellere dvd-speler gebruikt, waardoor ik nog maar twee errors kreeg... acceptabel en het computertje werkt weer als een trein.

Bedankt,

Wabbino

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan