Hallo mensen ik heb onderstaande code gekregen via dit forum
Nu snap ik er zelf niet zoveel van .....
Ik wil deze code ook op een ander werkblad gebruiken maar blijkbaar werkt deze code alleen op column 1 e.d. ik heb geprobeerd dit te aan te passen maar zie door de bomen het bos niet meer
Ja ik heb de werkblad naam verandert in de code
Hoe kan ik ervoor zorgen dat de code ook op andere plekken van een werkblad werkt ! wat moet ik veranderen......
Ik heb alles veranderd de autofilter op 10 te zetten ik heb getracht cells(1).currentregion te veranderen maar constant een fout 1004 dat hij de autofilter waarde niet kan vinden. Dus iemand suggesties
PHP:
Private Sub CommandButton1_Click()
Workbooks.Open "H:\Mijn Documenten\Digital\Werkmap\afdelingshoofd.xlsm"
With ThisWorkbook.Sheets("teller").Cells(1).CurrentRegion
.AutoFilter 1, "totaal"
.Offset(1, 1).Resize(, 15).Copy
ActiveWorkbook.Sheets("PB").Cells(Rows.Count, 1).End(xlUp).Offset(1).PasteSpecial xlPasteValues
.AutoFilter
End With
ActiveWorkbook.Close True
End Sub
Nu snap ik er zelf niet zoveel van .....
Ik wil deze code ook op een ander werkblad gebruiken maar blijkbaar werkt deze code alleen op column 1 e.d. ik heb geprobeerd dit te aan te passen maar zie door de bomen het bos niet meer

Ja ik heb de werkblad naam verandert in de code

Hoe kan ik ervoor zorgen dat de code ook op andere plekken van een werkblad werkt ! wat moet ik veranderen......
Ik heb alles veranderd de autofilter op 10 te zetten ik heb getracht cells(1).currentregion te veranderen maar constant een fout 1004 dat hij de autofilter waarde niet kan vinden. Dus iemand suggesties