Kopieren met Norton Ghost

Status
Niet open voor verdere reacties.

BartiGoal

Gebruiker
Lid geworden
11 dec 2002
Vraagje:

Ik wil van de ene harde schijf een exacte kopie (volledig, incl. boot sectors etc) kopieren naar een andere harde schijf (exact (merk, type, omvang, sectoren alles) dezelfde schijf als de source). Nu heb ik dit geprobeerd met Norton Ghost 2003, via de dos-versie van het programma.
Als ik dan de optie "Disk Image" aanzet (ipv een partitie kopieren), dan zegt Norton dat de destination schijf te klein is. Dit is volgens mij raar aangezien dit exact dezelfde schijf is. Heeft dit te maken met het feit dat Norton nog extra bestanden bij je image plaatst oid????

Ik hoop dat iemand een antwoord heeft :(

Heb je wel de goede drive letter doorgegeven waarop je die image gaat zetten?

Ik wil de image terugzetten naar een harde schijf die nog volledig leeg is (hij komt zelfs nieuw uit de verpakking). In Norton kan ik de drive wel gewoon zien, alleen heeft hij geen driveletter. Maar ik geloof dat dat ook geen voorwaarde is voor Ghost (correct me if....)

Wat heeft dit artikel te maken met mijn vraag?? :confused:
Ik probeer niet om een image terug te zetten, maar een kopie van een schijf te maken.
Iig bedankt voor het zoeken...

PS Ghost 9 heb ik wel geprobeerd, maar daarmee kom ik niet verder als alleen een partitie kopieren ipv een disk-at-once

Laatst bewerkt:
Ge moet het kopiëren van de ene hd naar de andere, ge moet geen image maken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan