Kopieren naar USB-stick

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sjoppie

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 okt 2008
Voor een evenement krijg ik van een sponsor ± 250 USB-sticks mits ik natuurlijk zijn reclame er op zet. Dus 250 maal een bestandje wegschrijven van m'n PC ( met windows XP) naar zo'n stick.
Wie heeft een idee hoe dat het beste (lees snelste kan) ? Ik zit te denken aan een hub waaraan dan 4 of 5 sticks tegelijk opgeladen kunnen worden. Of is dat dom gedacht en zijn er veel slimmere oplossingen. (En nee m'n jongere broertje doet het niet voor me)

Als ik hoor zijn reklame erop denk ik eerder in een print aan de buitenkant dan een bestandje op de pc die iedereen direct verwijderd als ze de stick eenmaal hebben!
Of moet er iets van u zelf op de stick staan?
Een usb hub > lijkt mij ook het beste

Nee, het gaat echt om content: het jaarverslag of iets dergelijks.

hoeveel usb ingangen heb je op je PC

in het geval van 4, sluit op alle 1 usb hub aan (en daarvan -als het kan- 2 met voeding)

en sluit er op 1 (op de -voeding- usb hub) nog een hub aan

zo kan je er 19 tegelijk doen, dat kan je ook meer doen
he ;)

Let wel even op het maximaal aantal schijfletters ;)

eventueel kun je met behulp van de service USBdlm (ff downloaden met google) afdwingen welke schijfletters de aangesloten usb-sticks krijgen, dan kun je het e.e.a. scripten

Alvast bedankt voor het meedenken. Mijn idee was dus niet knettergek en heeft me nu een Belkinhub-met-voeding opgeleverd. Ik verwacht binnenkort een doos met snoepgoed waarmee ik discjockey kan spelen. Wat je al niet moet doen voor een club. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan