Kopieren naar...

Status
Niet open voor verdere reacties.

DaanM

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 okt 2000
Berichten
2.006
Op mijn computer, kan ik in verkenner kiezen voor:
Kopieren naar... en dan kan ik mijn driveletter voor mn cd-brander selecteren. Maar.. Dan zet ie netjes de bestanden weg en kan ik ze branden door op het kleine ballonnetje te klikken...
Nu heb ik een laptop voor me, met daarop een dc-brander, en daar kan dat niet. Ik heb net een cd gebrand via nero (op de laptop) en dat verloopt vlekkeloos. Dus dan zou ik toch ook moeten kunnen kiezen voor Kopieren naar.... ?????

Bijlage geeft keuzemogelijkheid nu weer...
 
Klik op de laptop in de verkenner met je rechtermuisknop op de CD brander. Kies eigenschappen en vink in het tabblad Opnemen het vakje "Op dit station mogen opnames op cd worden gemaakt" aan.

opnemen.jpg


.
 
Klinkt heel logisch.. maar ik krijg het tabblad opnemen niet... dus daar kan ik dan ook niet voor kiezen... Please andere suggestie...
De tabbladen die ik krijg zie je in de bijlage..
 
Weet je zeker dat het een cd-brander station is? In je bijlage is namelijk in de kop te zien "CD-rom station" ipv "CD-RW station" En ROM staat voor Read Only Memory, oftewel alleen lezen en niet schrijven.
 
het is een laptop met op de zijkant geschreven:
cd-rom rewritable/dvdrom.. en ik heb echt via Nero een cd kunnen branden...
 
Dan wordt de writer niet goed herkend door Windows, aangezien deze aangeeft dat het een cd-rom station is.

Ik weet even niet hoe je dit zou kunnen oplossen. Iemand anders misschien wel?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan