Kopieren uitschakelen

• Onderwerp starter Onderwerp starter mcl
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mcl

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Besturingssysteem
Windows 10
Office versie
2022
Hallo,
Als ik een aantal documenten wil kopieren en ik klik ze een voor een aan, dan worden ze gelijk weer gekopieerd. Hoe kan ik dat uitschakelen?
Groet,
martin

Is voor mij geen duidelijke vraag.

Sorry, ik zal het neg een keer uitleggen:
Als ik een aantal documenten uit de map DOCUMENTEN wil verplaatsen naar een andere map en ik klik ze stuk voor stuk aan, dan verschijn er in de linker bovenhoek een venster en dan zie je dat die aangeklikte documenten gekopieerd worden. Ze komen dan als kopie van doc.... in de map DOCUMENTEN staan en die moet ik dan weer gaan verwijderen.
Mijn vraag: Hoe kan ik dat kopieren van die dokumenten voorkomen?
Groet,
martin

Sorry, ik zal het neg een keer uitleggen:
Als ik een aantal documenten uit de map DOCUMENTEN wil verplaatsen naar een andere map en ik klik ze stuk voor stuk aan, dan verschijn er in de linker bovenhoek een venster en dan zie je dat die aangeklikte documenten gekopieerd worden. Ze komen dan als kopie van doc.... in de map DOCUMENTEN staan en die moet ik dan weer gaan verwijderen.
Mijn vraag: Hoe kan ik dat kopieren van die dokumenten voorkomen?
Groet,
martin

Hoi,

Sorry, maar dan doe je 'iets' niet goed.
Als je - ik neem aan met de Ctrl-toets ingedrukt - willekeurige documenten aanklikt, worden ze alleen geselecteerd. Zolang je geen andere handeling verricht, gebeurt er helemaal niks.

Hallo Teun,
Toch gebeurt het. Ik selecteer met de control-toets en bij de 8e of 9e dokument krijg ik links het venster en worden die dokumenten gekopieerd en staan ze weer als"
Kopie van doc.---- in de map!!!

Martin

Hallo Teun,
Toch gebeurt het. Ik selecteer met de control-toets en bij de 8e of 9e dokument krijg ik links het venster en worden die dokumenten gekopieerd en staan ze weer als"
Kopie van doc.---- in de map!!!

Martin

Dan heb je ze waarschijnlijk iets versleept en vervolgens de muis toets losgelaten, dan worden er inderdaad kopieën gemaakt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan