kopieren valt steeds stil

Status
Niet open voor verdere reacties.

bregt14

Gebruiker
Lid geworden
5 jul 2012
Hallo, als ik bestanden van een cd/cdrom naar mijn harde harde schijf kopieer dan valt dit regelmatig stil. Dit balkje blijft dan gewoon onveranderlijk.. Weet iemand daarvoor een oplossing aub? Ik heb al geprobeerd van te kopiëren naar een externe en naar de interne.
[smallIMG]http://i47.tinypic.com/hrdnqf.jpg[/smallIMG]

Laatst bewerkt door een moderator:
Lukt het wel met andere bestanden bijvoorbeeld enkele foto's. Wellicht is de schijf die je probeert te kopieren beschadigd.

Dank u van de reactie. Ik zal verder proberen met mijn andere cd`s (een 60tal) en zien wat het geeft. Ik houd jullie op de hoogte.:thumb:

Ik veronderstel dat het inderdaad kwam door licht beschadigde cdroms. Bedankt van de reactie!!

Oh, oke graag gedaan, meestal of bijna altijd lukt het kopieren. Alleen als iets beschadigd is zoals nu bij jou, dan kan dit problemen veroorzaken. In ieder geval bedankt voor de terugkoppeling. :thumb:

Helaas nog steeds niet opgelost. Ik heb het ook met gewone cd`s in goede staat..

Mhh dat is vreemd. Heb je een cd tje waar muziek op staat. Probeer die eens af te spelen. Misschien is je lezer stuk. Het lijkt wel of de cd rom niet gelezen kan worden. :confused:

al eens geprobeerd in apparaatbeheer installatie van de cdspeler ongedaan maken en daarna herstarten om m opnieuw te laten installeren?

Laatst bewerkt door een moderator:
Muziekcd`s werken, ik heb stuurprogramma er eens af gegooid en automatisch terug geïnstalleerd. Echt raar, heb ik nog nooit meegemaakt.:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan