riendevries
Gebruiker
- Lid geworden
- 20 apr 2007
Beste allemaal,
Ik ben momenteel bezig om data te automatiseren in excel. De brondata moet eerst worden gefiltereerd. Daarna wil ik de gefilterde waarden kopieren naar een ander werkblad.
Ik gebruik daarvoor de volgdende programmacode
Dit werkt prima als er data uit mijn voorwaarde filter komt rollen. Echter als er niets uit het filter komt rollen krijg ik een fout 1004. Geen cellen geselecteerd (wat ook logisch is)
Hoe kan ik dit oplossen dat het filter alleen kopieert als er aan de voorwaarde in een filter voldaan wordt.
Alvast bedankt!
mvg,
Rien
Ik ben momenteel bezig om data te automatiseren in excel. De brondata moet eerst worden gefiltereerd. Daarna wil ik de gefilterde waarden kopieren naar een ander werkblad.
Ik gebruik daarvoor de volgdende programmacode
Sub data()
Dim dagen as integer
dagen = 0
With Sheets("Blad1").Range("A6:M" & Sheets("Blad1").Range("M" & Rows.Count).End(xlUp).Row)
.AutoFilter
.AutoFilter Field:=11, Criteria1:="<>"&dagen, Operator:=xlAnd, Criteria2:="<>"
.Offset(1).SpecialCells(xlCellTypeVisible).Copy
End With
Locatie bepalen etc....
End Sub
Dit werkt prima als er data uit mijn voorwaarde filter komt rollen. Echter als er niets uit het filter komt rollen krijg ik een fout 1004. Geen cellen geselecteerd (wat ook logisch is)
Hoe kan ik dit oplossen dat het filter alleen kopieert als er aan de voorwaarde in een filter voldaan wordt.
Alvast bedankt!
mvg,
Rien