• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

kopieren van een range op blad 1

Status
Niet open voor verdere reacties.

willie76

Gebruiker
Lid geworden
6 nov 2010
Hallo Forumleden,

Ja, de waarschijnlijk zoveelste vraag over dit item, maar ik kom er echt niet uit.
Ook na zoeken op dit forum/internet niet........

Ik wil een bepaalde range aan getallen (A2 t/m J7) gekopieerd hebben van blad1 (flood field uniformity temp) naar de eerst volgende lege rij op blad2 (flood filed uniformity)

Zelf dacht ik aan:
Code:
   Sheets("Flood Field Uniformity temp").Range("A2:J7").Copy Sheets("Flood Field Uniformity").Rows(Range("Flood Field Uniformity!A65536").End(xlUp).Row + 1)

Maar dan gebeurt er dus helemaal niks.........

Heeft iemand wel de juiste oplossing ???

Wampier, dan krijg ik "Runtime error 1004, Method Range of object_worksheet failed" terug......

D'r moet toch een simpele regel te maken zijn waarmee je dit oplost...... ??!!

Code:
Sheets("Flood Field Uniformity temp").Range("A2:J7").Copy Sheets("Flood Field Uniformity").[a65000].End(xlUp).offset(1)

De vermelding naar rows moet er dus compleet uit.

*edit*
of

Code:
Sheets("Flood Field Uniformity temp").Range("A2:J7").Copy Range("Flood Field Uniformity!A65536").End(xlUp).offset(1)

Laatst bewerkt:
Wampier,

de eerste formule werkt, de 2e werkt, om de een-of-andere reden niet bij mij....

Maar k val nu van t een in t andere......want nu worden de cellen 1-op-1 gekopieerd, incl de formules....

Ik raak aardig gefrustreerd dat ik dit zelf op geen enkele manier weet op te lossen.

Je moet volgens mij nu iets met pastespecial doen, maar ik kom er niet uit wat en hoe......
de ene error na de andere...... grrrrrrrr

Weet iemand van jullie de oplossing ???

zoiets?
Code:
    Application.ScreenUpdating = False
    Sheets("Flood Field Uniformity temp").Range("A2:J7").Copy
    Sheets("Flood Field Uniformity").[a65000].End(xlUp).offset(1).PasteSpecial (xlPasteValues)
    Application.CutCopyMode = False
    Application.ScreenUpdating = True

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan