• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

kopieren van excel naar Corel

Status
Niet open voor verdere reacties.

victor4art

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 okt 2011
Ik maak een ontwerp in Corel Draw en daarin wil ik een lijstje uit Excel plakken.
Het lijstje bestaat uit teksten en rasterlijnen om de cellen.
Voorheen ging dat prima. Ik selecteerde tekst en rasterlijnen met ctrlC en plakte het met
ctrlv in Corel.
Na het installeren van mijn nieuwe computer lukt het nog maar half. De tekst komt wel mee, maar de lijnen blijven onzichtbaar. Corel = Corel 8 Excel = 2003 system = windows XP
Wie weet wat ik fout doe?

Ik vermoed dat CD de rasterlijnen niet ziet, dus kun je in Excel lijnen om de cellen plaatsen

Via mail kreeg ik de volgende reactie:
Dank voor je snelle antwoord, maar je advies om in Excel lijnen om de cellen te plaatsen, daar heb ik helaas niets aan want die lijnen staan er al! Het probleem is juist dat ik vroeger die lijnen probleemloos kon meekopieren, maar nu komt alleen de tekst uit Excel mee naar CD en die lijnen niet.
Mijn antwoord:
Stel een volgende keer je vraag niet via mail, maar in het forum. Daar kun je meer reacties krijgen. Kijk eens naar bijgaande pdf, misschien kun je een pdf als tussenvorm maken.
Misschien levert deze zoektocht nog een oplossing op

Bijlagen

Laatst bewerkt:
nog steeds niet opgelost

Ik heb een probleem om een excel blad in zijn geheel te kopiëren naar Corel Draw.
Het excel blad bestaat uit een paar kolommen met tekst en getallen.
Voor de leesbaarheid heb ik zwarte lijnen om de rasterlijnen gezet.
Bij mijn vorige computer kon ik gewoon het hele excel-blad met ctrlC en ctrlV naar
Corel Draw kopiëren. Zowel de lijnen als de tekst werden naar Corel gekopieërd.
Nu kopieërt alleen de tekst. Wat ik ook probeer, de zwarte lijnen komen niet mee.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan