Koppeling "Eigenschap toevoegen" verschijnt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

lonki1965

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 nov 2011
Hoi, ik probeer Dreamweaver aan te leren vanuit het boek Classroom in a book. Dat gaat prima, maar nu loop ik vast, omdat ik de eigenschap "border-collapse" niet kan toevoegen aan de eigenschappen van een tabel. De koppeling hiervoor verschijnt niet. Die zou onderaan in het paneel CSS-stijlen, onder de eigenschappen moeten staan.
Hoe kan ik toch een eigenschap toevoegen?
Groet,
Ilonka

Hoi, ik probeer Dreamweaver aan te leren vanuit het boek Classroom in a book. Dat gaat prima, maar nu loop ik vast, omdat ik de eigenschap "border-collapse" niet kan toevoegen aan de eigenschappen van een tabel.

je kan de tabel opmaken met Css, hier kun je wel border colapse toevoegen

ik zit al in CSS te werken

zoals ik in mijn bericht beschrijf zit ik in CSS te werken. Maar op een gegeven moment moet ik ene eigenschap aan een regel toevoegen, en het daarvoor benodigde linkje verschijnt niet. ik ben een beginner, en met het antwoord "dat kun je in CSS doen" schiet ik niet echt op.

Misschien kun je eens een voorbeeld plaatsen , met wat voor regeltje je bezig bent
verder kan ik niet ruiken dat je een (html css) beginner bent, ook al ben je dreamweaver aan het leren.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan