• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Koppeling Excel en Powerpoint

Status
Niet open voor verdere reacties.

EdJanssen

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 sep 2011
Oké, zowel Excel als Powerpoint zijn geopend. In PP heb ik een diashow gemaakt van 2x de helft van het Excel-werkblad (gekoppeld) . Diashow loopt nog niet en wanneer ik in mijn Excel een uitslag invoer loopt hij automatisch in de dia van PP.
Ik heb genoeg uitslagen verzameld om de diashow te starten op de schermen in het clubhuis en daar gaat de diashow van start......uiteraard komen er nog uitslagen binnen die ik netjes in excel invoer. Het mooiste zou natuurlijk zijn wanneer de uitslagen in de lopende diashow zouden meeveranderen maar dat gaat niet; snap ik ook nog wel.
Dus: ik stop de diashow......en er veranderd niets!!! Eerst PP helemaal afsluiten en dan komen de wijzigingen wel mee. Ik denk dat na het stoppen van de dia-show PP niet alle "deurtjes" weer openzet...door het afsluiten en opnieuw opstarten staan alle geheugenplekken weer open.
Ben benieuwd of iemand hier een oplossing voor heeft die het leven voor mij makkelijker maakt.
Ik heb het trouwens over Office 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan