Goedemiddag,
Ik heb een leuke puzzel, of misschien is het voor jullie geen puzzel, maar daar komt ie:
Ik wil 1 referentielijst maken met al onze klanten en uitgevoerde werkzaamheden van de verschillende bv's erop... geen probleem op zich, maar ik wil dat deze bronlijst, in een word bestand terecht komt en ik wil dat hij automatisch deze gegevens in word update als deze veranderen of toegevoegd worden in de bronlijst
Naast de lijst die eigenlijk een kopie is van de bronlijst, wil ik dat hij in 3 andere word docs per BV de splitsing maakt, deze moeten dan natuurlijk ook automatisch updaten mocht er iets wijzigen of toegevoegd worden in de bronlijst
Ik heb het bronbestand in excel gemaakt maar dit is geen must, maar eerder gedaan dat het misschien met formules opgelost kan worden. Het uiteindelijke resultaat (de gehele ref lijst en per BV ref lijst) staan in Word omdat de layout dan precies in huisstijl gezet kan worden
Daarnaast is de bedoeling dat ze in word de layout van het word doc aanhouden en niet eventuele foutief gebruikte lettertypes uit de bronlijst overnemen.
Als voorbeeld heb ik de fruit BV opgezet, met een aantal dochterondernemingen appel, banaan en citroen
de lijst is het bron bestand en ik wil dus een gehele lijst van de fruit bv met appel, banaan en citroen erin. Daarnaast per dochteronderneming een losse word doc.
Bekijk bijlage CITROEN BV.zip
Kunnen jullie me helpen of weten jullie misschien een veel beter idee om deze lijst te maken? Ik heb er inmiddels al veel te veel uren van de "baas" ingestopt terwijl de lijst mijn werk eigenlijk makkelijker moet maken
Alvast bedankt voor jullie hulp! groetjes Bee1980
Ik heb een leuke puzzel, of misschien is het voor jullie geen puzzel, maar daar komt ie:
Ik wil 1 referentielijst maken met al onze klanten en uitgevoerde werkzaamheden van de verschillende bv's erop... geen probleem op zich, maar ik wil dat deze bronlijst, in een word bestand terecht komt en ik wil dat hij automatisch deze gegevens in word update als deze veranderen of toegevoegd worden in de bronlijst
Naast de lijst die eigenlijk een kopie is van de bronlijst, wil ik dat hij in 3 andere word docs per BV de splitsing maakt, deze moeten dan natuurlijk ook automatisch updaten mocht er iets wijzigen of toegevoegd worden in de bronlijst
Ik heb het bronbestand in excel gemaakt maar dit is geen must, maar eerder gedaan dat het misschien met formules opgelost kan worden. Het uiteindelijke resultaat (de gehele ref lijst en per BV ref lijst) staan in Word omdat de layout dan precies in huisstijl gezet kan worden
Daarnaast is de bedoeling dat ze in word de layout van het word doc aanhouden en niet eventuele foutief gebruikte lettertypes uit de bronlijst overnemen.
Als voorbeeld heb ik de fruit BV opgezet, met een aantal dochterondernemingen appel, banaan en citroen
de lijst is het bron bestand en ik wil dus een gehele lijst van de fruit bv met appel, banaan en citroen erin. Daarnaast per dochteronderneming een losse word doc.
Bekijk bijlage CITROEN BV.zip
Kunnen jullie me helpen of weten jullie misschien een veel beter idee om deze lijst te maken? Ik heb er inmiddels al veel te veel uren van de "baas" ingestopt terwijl de lijst mijn werk eigenlijk makkelijker moet maken

Alvast bedankt voor jullie hulp! groetjes Bee1980