• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Koppeling Excel naar Word Uitlijning?

Status
Niet open voor verdere reacties.

barendrecht82

Gebruiker
Lid geworden
24 mrt 2013
Beste

Voor mijn werk heb ik in Excel jaarrekeningen opgebouwd die in Word voor de rapportage terecht dienen te komen.

Koppeling kan ik maken en dat werkt ook perfect.

Alleen als ik kopieer blijft er aan de rechterzijde van de koppeling (in Word) een stippellijn... Ik weet niet waar die vandaan komt, maar er frustrerend.

Hoe kan ik dit aanpassen? Wat doe ik wellicht fout...

Cinar.

Bijlagen

• Naamloos.jpg
    Naamloos.jpg
    88,4 KB · Weergaven: 59
Je geeft veel te weinig informatie.... Koppeling maken? Klinkt als geautomatiseerde gegevens. 'Alleen als ik kopieer...' klinkt weer als handmatige actie. Leg even uit wat je doet, en doe er vooral ook wat bestanden bij zodat we kunnen zien wat er gebeurt. Zo'n plaatje zegt niks.

Hoi,

dit is hoe ik kopieer en wil plakken in Word:

Ik selecteer de gegevens van Exvel en kopieer die dan...

Bijlagen

• Naamloos2.jpg
    Naamloos2.jpg
    92,2 KB · Weergaven: 50
Hoi, zonder voorbeeld is het echt koffiedik kijken.
Mischien ligt dat gevoelig maar geef dan wat meer uitleg wanneer die stippellijn verschijnt, Dan kunnen we mischien gerichter denken. Jij geeft aan dat er aan de recherkant een stippellijn verschijnt, in uw eerste schermopname staat die idd rechts, maar in uw tweede schermopname staat die links?? Zo is het echt natte vinger werk
Greetz

Naamloos3.jpgHoi,

Sorry...

Ik kopieer dus uit Excel een balans. (zie bijlage)

Die plak ik doormiddel van een koppeling te maken (zie eerste bijlage) als ik dat doe dan krijg ik aan de rechterkant een stippellijn... (soms aan de linkerkant)

Hoe kan ik dit omzeilen? Ik wil namelijk de koppeling maken voor mijn jaarrekening. Indien dus een cel veranderd Word ook gelijk veranderd.

Dank

Bijlagen

• Naamloos2.jpg
    Naamloos2.jpg
    92,2 KB · Weergaven: 41
  • Naamloos.jpg
    Naamloos.jpg
    88,4 KB · Weergaven: 38
Hoi,
Dus als ik het goed begrijp krijg je dat alleen via het plakken vanuit uw excel boekhoudingbestand en niet op alle word documenten. En die stippellijn krijg je direct en niet in alleen in afdrukvoorbeeld?
Bekijk dan eerst eens volgende punten
1. (zal waarschijnlijk niet)In de celopmaak van uw excelbestand in de laaste kolon van uw afdrukbereik heb je toch geen randopmaak?
2. Kijk ook eens in je printinstellingen in word in marges,aangepaste marges , indeling, randen als daar een stippellijn te vinden is. (met een vanuit excel geplakte word doc open)
3. Exporteer uw bestand naar een PDF document en bekijk wat je krijgt in PDF.
Maar zoals octafish en ik heben aangegeven, zonder voorbeeld blijft het koffiedik kijken
Maar goed, laat me weten wat je hebt gevonden.
Greetz

Hoi Allemaal,

nogmaals bedankt!

Het had met de pagina eindevoorbeeld te maken. Blijkbaar was mijn kopie op de lijn van het einde...

Thanks!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan