Beste deskundigen 
Bekijk bijlage Agenda gekoppeld aan Outlook.xlsm
Hier heb ik een voorbeeldbestand waarin ik een macro heb gekopieerd uit een ander bestand. Het is de bedoeling dat ik afspraken in Excel maak die dan in Outlook wordden geplaatst. Omgekeerd mag ook, maar dan stuit ik op andere problemen die weer andere oplossingen vragen (het moet per categorie worden opgeslagen en dan moeten de uren worden berekend.
Dus de bedoeling is:
Ik plaats in Excel afspraken die in verschillende categoriën horen (telkens een andere kleur).
De tijdsduur wordt uiteindelijk opgeteld om een juiste factuur te kunnen maken per klant.
Deze afspraken worden in de Outlook agenda geplaatst als ik op de knop Vastleggen klik.
Dit heb ik nu voor een aardig deel maar het werkt niet. Komt dit doordat ik de macro heb gekopieerd? Wat me vooral boeit is: hoe los ik dit op?
Mijn heel hartelijke dank voor het meekijken en denken!

Bekijk bijlage Agenda gekoppeld aan Outlook.xlsm
Hier heb ik een voorbeeldbestand waarin ik een macro heb gekopieerd uit een ander bestand. Het is de bedoeling dat ik afspraken in Excel maak die dan in Outlook wordden geplaatst. Omgekeerd mag ook, maar dan stuit ik op andere problemen die weer andere oplossingen vragen (het moet per categorie worden opgeslagen en dan moeten de uren worden berekend.
Dus de bedoeling is:
Ik plaats in Excel afspraken die in verschillende categoriën horen (telkens een andere kleur).
De tijdsduur wordt uiteindelijk opgeteld om een juiste factuur te kunnen maken per klant.
Deze afspraken worden in de Outlook agenda geplaatst als ik op de knop Vastleggen klik.
Dit heb ik nu voor een aardig deel maar het werkt niet. Komt dit doordat ik de macro heb gekopieerd? Wat me vooral boeit is: hoe los ik dit op?
Mijn heel hartelijke dank voor het meekijken en denken!
Laatst bewerkt: