Koppeling Garmin Nuvi 765 aan PC

Status
Niet open voor verdere reacties.

radconsu

Gebruiker
Lid geworden
12 okt 2004
Zes weken geleden mijn slecht werkende 760 ingeleverd en van Garmin zo maar een nieuwe 765 terug gekregen. Zeldzaam.
Helaas grote problemen. Ik dacht deze 765 zo maar in gebruik te kunnen nemen met name betr. koppeling aan de PC om routes naar de 765 te kunnen overbrengen.
Er komen 2 foutmeldingen:
1. Windows Verkenner: "Kan de opdracht niet uitvoeren door een fout in een I/O apparaat".
2. TotalCommander: "Remove write protection" (ik heb StoragedDevicePolicies op 0 gezet).
Twee dagen bezig geweest dit probleem op te lossen omdat ik binnenkort met vakantie ga en misschien wel honderd schitterende routes heb in 5 landen en die moeten naar de 765!!!!!!! Kortom, niet gelukt.
Toen rigoreus C:\ geformatteerd en XP Home opnieuw geinstalleerd. SP2 en SP3 geinstalleerd en verder NIETS geinstalleerd. Qua I/O dus een maagdelijke maagd dacht ik zo. Windows installeert keurig de Garmin Nuvi Flash USB Device en zegt dat dit apparaat gebruikt kan worden. Als ik hem aansluit, dan biebt het en in Apparaatbeheer zie ik dat dit apparaat correct werkt.
FORGET IT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nog steeds precies dezelfde foutmeldingen als boven. De Windows Verkenner en TotalCommander worden er ook supertraag van en zodra ik de 765afkoppel ineens weer razendsnel.
Nou word het tijd te onderzoeken of er met mijn laptop iets aan de hand is, dus gisteren naar mijn kleinzoon, een erkende yup, die dus een Vista EN een XP labtob heeft.
ALLEBEI PROBLEEMLOOS!!! Geen foutmeldingen, gewoon super zoals het hoort.

En nou maar hopen op een Whizzkid die dit probleem oplost want ik ben helemaal gaar.

Groet,
Kees

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan