koppeling maken in configuratischerm

Status
Niet open voor verdere reacties.

1000rr

Gebruiker
Lid geworden
6 sep 2007
hallo,

misscien een domme vraag, maar heb even de zoekfunctie gebruikt en kon het niet zo snel vinden, vandaar dat ik maar de vraag stel. ik heb powerpoint viewer geinstalleerd, maar als ik in vista mail een email open met een pp bestand dan krijg ik dus de vermelding dat er geen programma is gekoppeld aan het bestand.

wie weet hoe ik dit moet doen?!

bvd:)

Het 'pp' bestand in je mail (rechtermuisknop op het bestand en klikken op 'opslaan als') opslaan.
Op je bureaublad of weet ik waar, als je maar weet waar je het opslaat.

Op het opgeslagen bestand klikken met de RECHTER-muisknop
... en kiezen voor 'Openen met'
Kiezen voor (of bladeren naar) de powerpointviewer.

Je hebt zeker het MsOffice-pakket (welke versie dan ook) niet geínstalleerd .....

ja deze optie ken ik.........ik wil echter als ik op het bestand klik dat ppviewer het automatisch opent, dit kan ook, ik weet alleen niet hoe!

Hoi,

dan heb je niet goed gekeken, want in datzelfde venster (bij de keuze 'Openen met ...' ) kan je een vinkje zetten bij 'dit type bestand altijd met dit programma openen'

normaliter heb je die optie.......bijvoorbeeld bij xp, maar nu in vista werkt de rechtermuisknop niet........er gebeurd helemaal niets.

wanneer ik het bestand opsla, en dan openen met doe, staat het vinkje aangevinkt, maar desondanks opent hij niet automatisch met pviewer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan