koppeling met Acatel Speedtouch mislukt

Status
Niet open voor verdere reacties.

amateurtje

Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2001
De laatste tijd wordt mijn verbinding met internet(ADSL/ISDN) steeds onderbroken en krijg ik de meededeling: koppeling met Acatel Speedtouch mislukt en gaat hij automatisch weer verbinding zoeken en maken. In het begin was het misschien 1x per uur, maar nu is het constant na een paar minuten. Surfen en/of iets downloaden/verzenden gaat niet meer, want hij breekt af en ik kan opnieuw beginnen. Het heeft jaren goed gewerkt, doch sinds een aantal weken heb ik daarmee problemen en sinds zondag elke 3 minuten en daar wordt ik niet goed van.

Wie kan mij hiermee helpen.

Ik weet niet welk type je hebt maar kijk eens op de site http://www.speedtouch.nl
Mogelijk dat ern een update is voor je modem of andere info.

Ik meen dat de Speedtouch via USB met de PC verbonden is.
Heb je deze wel direct met de PC verbonden en niet via een extern kastje (USB HUB).
Sommige apparaarten kunnen namelijk niet goed overweg met een USB Hub.

Tevens kan het uitmaken of je veel USB apparaaten aan je PC hebt hangen. Sommige nemen veel stroom waardoor mogelijk je usb niet voldoende meer krijgt. Dit zou je kunnen testen door even alle usb apparaaten los te halen behalve Modem, Toetsenbord en Muis.

Je zou ook als niet werkt even via de eerder genoemde website de laaste software downloaden en deze eens te installeren.

Het probleem is opgelost. op dezelfde lijn waren ook 2 telefoons aangesloten en 1 zat vol met voicemail berichten en dat had invloed op mijn verbindingen met internet. Heb de voicemail berichten verwijderd en alles doet het weer zoals het hoort.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan