Koppeling met Excel bijwerken lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

speedyrobin1

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 jan 2008
Hallo,

Wie kan mij helpen met het volgende.
Ik heb in Word (Office 2007) een document gemaakt met koppelingen naar een Excelbestand (ook Office 2007). Na het aanpassen in Excel en openen in Word is de wijziging niet te zien, dit terwijl de vraag "Koppelingen bijwerken" wel met ja is beantwoord en de optie "automatisch bijwerken bij openen" wel aanstaat. Deze optie ook al eens uitgeschakeld, opgeslagen en bestand afgesloten. Hierna weer geopend en weer aangezet, geopend etc... Maar helaas heeft dit ook niet geholpen.

Ik wil er nog wel even bij zeggen dat voor beide programma's de "Compatibiliteitsmodus" aanstaat. Alle bestanden worden dus opgeslagen met een office 97-2003 indeling om uitwisseling met 3en nog mogelijk te maken. Is dit wellicht de oorzaak? Ook wil ik nog melden dat de bestanden waarin de aanpassingen worden gemaakt (zowel Word als Excel) in de vorige versie (2003) zijn gemaakt. Ik heb al geprobeerd eerst beide bestanden op te slaan in de nieuwe indeling, de koppelingen maken en vervolgens weer opslaan in de "oude" indeling. Maar dan worden de koppelingen nog niet bijgewerkt zodra er een wijziging gemaakt wordt in Excel. Ook bij afdrukken krijg ik dus niet de wijzigingen te zien.
De enige optie die er nu is, is om per koppeling via de rechtermuisknop de koppeling bij te werken.

Groeten Robin

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan