Koppeling naar 2e Browser werkt niet goed pleassee HEEEELP!!

• Onderwerp starter Onderwerp starter Wen
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Wen

Gebruiker
Lid geworden
1 apr 2003
LS,

Ik gebruik win98 se en IE6.0.

sinds kort heb ik problemen bij het openen van links. Als deze naar een nieuwe pagina verwijzen waar IE een 2e venster voor opent gebeurd er niets ttz IE opent wel nieuwe pagina maar deze blijft blank. Als de link in dezelde venster weergegeven wordt iz er echter geen probleem...

Iemand een idee waaraan dit ligt ???

Plak de onderstaande link in je adresbalk en run het bestandje dat dan gedownload wordt:

Code:
http://download.microsoft.com/download/msninvestor/Patch/1.0/WIN98/EN-US/mcrepair.EXE

Groetjes,

Pieter

[EDIT] Hoi Gezina :) [/EDIT]

Wat mij opvalt is de vrijwel exacte vraagstelling in de link?

(mogguh Giga Honourable Senior Member Meneer Pieter!)

Reactie

Allemaal bedankt. Ben nu op het werk maar als ik vanavond thuis ben zal ik het proberen.

De vraagstelling klopt wel omdat degene van de andere link de oplossing volgens mij nog niet had. Vandaar. Maar ik ga het proberen en laat jullie t weten of het wel niet lukt.

Greetz

Re: Reactie

Geplaatst door Wen
Allemaal bedankt. Ben nu op het werk maar als ik vanavond thuis ben zal ik het proberen.

De vraagstelling klopt wel omdat degene van de andere link de oplossing volgens mij nog niet had. Vandaar. Maar ik ga het proberen en laat jullie t weten of het wel niet lukt.

Greetz

Was wel opgelost quote: "Yipppppppuieeeeeee
Bij mij is het probleem ook verholpen dankzij mcrepair. Bedankt aan allen die geholpen hebben!!!!"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan