koppeling naar youtube

Status
Niet open voor verdere reacties.

michiel112

Gebruiker
Lid geworden
4 okt 2006
Is het mogelijk om in powerpoint een filmje te tonen van youtube? Liefst met een rechtsreekse koppeling naar de site. Dus lieftsniet op een of andere manier het fimpje downloaden en dan in powerpoint zetten. (tenzij het echt niet anders kan)

Je kunt een hyperlink naar het desbetreffende filmpje in de pps plaatsen, die staat naast het filmpje als je het bekijkt. Het filmpje opent dan niet in Powerpoint, maar de site wordt aangeroepen. Maar houd er rekening mee dat het openen van de site en vervolgens het afspelen van het filmpje dan lang kan gaan duren. Heb ik het nog niet eens over mensen die standaard hun internetverbinding niet hebben openstaan of nog ouderwets inbellen.

Laatst bewerkt:
A bdankt maar dan wordt het filmpje zeker niet in powerpoint afgespeeld maar in IE, niet?

Klopt, je zou dan optie 2 moeten gebruiken; filmpje downloaden.

En wat is hier de beste oplossing voor? Ik heb het al geprobeerd met een site maar toen kreeg ik het filpje ondersteboven en zeer klein in WMP. Het vreemde was dat het mer nero wel gewoon was. Het is de bedoeling om die powerpoint op een adere pc aftespelen dus ik weet niet hoe je dit presies moet instellen in powerpoint.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan