• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Koppeling over meerdere werkbladen

Status
Niet open voor verdere reacties.

gobbler

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 aug 2007
Ik ben op zoek naar hetvolgende:

Ik wil 13 werkbladen maken gelijk aan het aantal maanden in het jaar en een hoofd-werkblad.
Ik wil daarna een woord toevoegen op het hoofdwerkblad en aanvinken in kolommen hierachter zodat hetzelfde woord geplaatst word op de desbetreffende maand.
En dit ook nog eens onder elkaar door, als dit mogelijk is.
Het woord op het hoofdwerkblad wil ik koppelen aan een aangeleverd pdf bestand, dit natuurlijk via hyperlink naar het bestand op mijn Hdd.

Is dit te doen?
Welke formule dien ik hiervoor te gebruiken?

Een voorbeeldje, hoe je het zou willen, misschien ?

bijgaand een summier voorbeeldje
Op het hoofdblad staan de namen van adverteerders, op de maandbladen staan de adverteerders indien op het hoofdblad een vinkje is gezet in de desbetreffende maand

Ik hoop dat het iets duidelijker is.

Bijlagen

Hierbij een aanzet tot mogelijke oplossing van probleem.
't Zou natuurlijk eenvoudiger kunnen (zonder hulpkolommen) met de =verschuiving() functie maar dan zit je met die vervelende gaten in je verschillende maandbladen.

Bijlagen

Het is bijna wat ik bedoel.
Ik post straks als ik op mijn werk ben een voorbeeldje van hoever ik nu ben.

Hoi GiMe,

Neem een koud biertje, koel af en wijzig dan even de dubbele http in je link. :thumb:

Richard

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan