Koppeling strato mailaccount - outlook.com - outlook office 2013 werkt niet meer?!?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wolly74

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 mei 2015
Dag,

Ik heb voor mijn zaak een website met info mailaccount bij Strato. Dat heb ik gekoppeld aan Outlook.com, werkt prima. Nu wil ik dit Outlook.com account ook koppelen aan Outlook Office 2013, dus inclusief agenda. Office Outlook werkt mooier dan Outlook.com en biedt meer mogelijkheden, vandaar. Dan zit je volgens mij aan een Exchange server. En dat werkt dus niet. De wachtwoorden etc kloppen, tig keer gecheckt, maar ik krijg telkens de foutmelding dat de server niet gevonden kan worden.

Ik heb bij servernaam de volgende naam ingegeven: snt150.mail.live.com. Dat is de servernaam die ik in Outlook.com zie staan.

Als ik servernaam van Strato invoer bij servernaam krijg ik alleen de mail door en niet de mappenstructuur en agenda die ik in Outlook.com heb aangemaakt.

Het moet wel mogelijk zijn, dat weet ik zeker.

Weet iemand wat ik fout doe?

Alvast bedankt!

Groet,

Eric

Probeer het eens met m.hotmail.com als servernaam.

Werkt weer, na veel romslomp

Hoi,

Na veel speur en leeswerk de oplossing gevonden. Ik moest eerst de beveiliging aanpassen in Outlook.com en daarna het wachtwoord aanpassen en toen werkte snt-m.hotmail.com als server met het nieuwe wachtwoord wel. Maar pffff wat omslachtig is dit zeg!

Hier het linkie, even helemaal doorscrollen naar beneden, daar stond voor mij de oplossing.

http://answers.microsoft.com/en-us/...ook-2013/55ae6703-8ebd-4bf2-b702-989ff7269a80

Groet en bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan