• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Koppeling tss verschillende mappen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Patsy1604

Gebruiker
Lid geworden
22 mei 2012
Hoi,
Ik ben verantwoordelijk voor het bijhouden van verschillende inventarissen (meubilair, informaticamateriaal, boeken,..).
Ik heb een excel file opgemaakt met de gegevens van het personeel (Pers xx.xlsx) (nr, naam, bureau, dienst). Verder heb ik lijsten met alle artikelen die wij hebben (vb CISMat_NOH.xlsx voor informaticamaterieel) (nr, omschrijving). Deze lijsten staan in verschillende Folders namelijk Personeel en Inventaris.
Wanneer ik nu mijn inventaris(sen) (per categorie) wens op te maken zou ik graag de uptodate gegevens willen uit Pers XX.xlsx en CISMat_NOH.xlsx. Ik moet echter steeds deze 2 excel files openen om mijn gegevens te zien in mijn inventaris. In bijl de formule die ik gebruikt heb. Wat doe ik verkeerd?
mvg, Patsy

Link Excel.JPG

klik eens op [Enable Content]

Ik open mijn Inventaris en heb geen info van Personeel of Artikelen. Ik moet beide lijsten openen, enkel Personeel vraag Enable Content. Alle gegevens worden netjes weergegeven. Ik kan personeel toevoegen (in mijn inventaris) enz. Op het moment dat ik de excel files Personeel en Artikelen sluit en ik doe een wijziging in mijn Inventaris is mijn link weg en zie ik enkel nog de gegevens die ik intyp.

ExcelProb01.JPG
ExcelProb02.JPG

:(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan