• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Koppeling veranderen van een beveiligen van map

Status
Niet open voor verdere reacties.

kuin047

Gebruiker
Lid geworden
9 aug 2002
(De titel is een beetje krom maar kan ik niet wijzigen)

Is het mogelijk om van een map die beveiligd is de koppelingen niet te beveiligen.

Ik wil dus dat de koppelingen naar rittenstaat 1 veranderd kunnen worden zonder de beveiliging weg te halen.
Ik herbenoem rittenstaat 1 in rittenstaat joop.
Dan wil ik in het kasboek via > gegevens . >koppeling bewerken < de koppeling laten verwijzen naar het herbenoemde bestand.
Kan dit zonder de beveiliging er af te halen?

Laatst bewerkt:
Volgens mij is het hernoemen van een bestand een lees- en schrijfbewerking. In dat geval is het niet mogelijk je probleem op te lossen.

Bouw eens een testopstelling met een map en kijk hoe ver je de rechten kunt verminderen.

beveiliging

Ik heb al het een en ander geprobeerd, maar kom er niet onderuit dat, wil ik de koppelingen wijzigen ik ook de beveiliging moet weghalen.
Dan kan de klant dus ook over de formules en alle koppelingen gaan heenschrijven.
Ok bedankt voor het meedenken.

geen oplossing voor

Er is geen oplossing voor ...helaas.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan