• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Koppelingen die niet bijgewerkt kan worden probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thsscks

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 mei 2011
Hallo beste mensen,

Ik heb een probleempje en kom er zelf niet uit. Voor me opleiding moet ik gebruik maken van een macro genaamd XLStatistics. Deze heb ik op me computer gezet van de sharepoint site van mijn opleiding. Wanneer ik bestanden van mijn eigen Excel versie met het programma wil gebruiken krijgen ik de volgende melding.

"Deze werkmap bevat een of meer koppelingen die niet kunnen worden bijgewerkt"

Gek genoeg heeft het geen invloed op de ene toepassing van het programma (1num), maar wel op een ander. Daarbij krijg ik gewoon normale waarden terug in de berekeningen. Maar wanneer ik een uitgebreidere toepassing (1num1cat) er op loslaat zijn al de berekende waarden opeens onuitvoerbaar en krijg ik meldingen als #Waarde!.
Ik gebruik excel 2007 en op mijn opleiding wordt daar nu ook gebruik van gemaakt sinds kort.
Ik heb al gekeken naar een support pagina van microsoft, maar ik kwam er niet uit. Het lijkt erop dat er wat met de compatibiliteit aan de hand is. De macro wordt ook uitgevoerd in een venster waarin achter de naam het volgende staat: [Compatibiliteitsmodus].

Kan iemand mij van dit frustrerende probleem te verlossen?

De macro is overigens te groot om in de bijlage te zetten (~4mb)..

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan