koppelingen in emails

Status
Niet open voor verdere reacties.

Brownyboy

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2011
Hallo allemaal,

Mijn probleem in outlook is het volgende: Ik kan opeens geen koppelingen in emails meer openen, dat zou zijn geblokkeerd wegens systeembeperkingen terwijl het enkele minuten geleden nog niet het geval was, wat kan ik hier aan doen, misschien dat een van jullie een oplossing heeft.

Groeten, Willem

Hallo Willem. heb je ietsje meer, welke outlook is het. ;) zodat helpers je nog beter kunnen helpen.

Een hele verse installatie ook... maar daarmee wordt het probleem nog niet begrepen en verholpen zodat het in het vervolg voorkomen kan worden.
En voordat een Systeemherstel gedaan moet worden kan er eerst altijd beter een software herstelinstallatie gedaan worden.

Een goede vraag van manamana en ik ga er eentje bij stellen: "Wat heb je gedaan in die paar minuten dat het wel kon en daarna ineens niet meer?"

Hoi crash,

Het was dus inderdaad na een installatie/uninstallatie van Chrome toen het probleem zich voordeed, na de uninstall van Chrome werkte het niet meer en kreeg ik die melding in Outlook ik heb het opgelost door een BU terug te zetten (die had ik gemaakt voordat ik chrome installeerde) en toen was alles weer bij het oude, in ieder geval hardstikke bedankt allemaal voor jullie reacties en in het bijzonder Crash want jij gaf de goede oplossing, nog bedankt daarvoor.

PS het ging om Outlook 2010
Groeten, Willem

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan