• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Koppelingen in excel aanpassen

Status
Niet open voor verdere reacties.

JanWouter

Gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2009
hallo,

ik heb een bad in excel met koppelingen erin. maar nu wil ik nog een koppeling toevoegen met de zelfde opmaak. dus alleen de naam van de koppeling meot veranderd worden. maar als ik de koppeling kopieren blijf er bij bewerken>koppelingen er maar 1 staan.

is er een andere manier om de koppeling aan te passen.

Groeten Jan-Wouter

Beste Jan-Wouter,

Een cursus Nederlands/interpunctie zou handig zijn. :-(
Een koppeling is naar een ander bestand, daar hoort geen opmaak bij. Opmaak kun je wel afhankelijk stellen van de waarde in een cel, dus ook van de waarde van een koppeling.

Wat bedoel je precies met een koppeling kopiëren en veranderen? Als je naar een ander bestand wilt verwijzen met de koppeling, dien je in de koppeling (de formule in de cel) de naam van het bestand aan te passen. Die naam staat tussen rechte haken [].

Als dit allemaal niet klopt, probeer dan nog eens te omschrijven wat je probleem is.

Groeten,
Richard

Je zou de cellen B3 t/m I3 kunnen kopiëren, vervolgens naar cel B4 gaan en via Bewerken - Plakken speciaal alleen de waardes plakken (dus zonder koppelingen).

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan